دکلره کردن مو در خانه چگونه امکان پذیر است؟
دکلره کردن مو در خانه چگونه امکان پذیر است؟
2019-02-12
گرافت مو چیست و چه مفهومی دارد؟ - مووان
گرافت مو چیست و چه مفهومی دارد؟
2020-07-01

امروزه، در روزگار و زمانه ای که ما زندگی می کنیم؛ داشتن زیبایی برای افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این زیبایی میسر نمی شود مگر با داشتن موهای پرپشت و جذاب. موسسه ترمیم موی وان یکی از معدود موسساتی است که می‌تواند این مهم را یعنی داشتن موهای پر پشت را برای شما به نحو بسیار شایسته‌ای اجرایی کند.

اگر با ما همراه باشید؛ می خواهیم در مورد این موسسه و روش کار آن ها توضیحات مختصری را برای خوانندگان و مشتریان عزیز ارائه کنیم.

هدف موسسه ترمیم موی وان

موسسه ترمیم موی وان با شعار «ما می‌خواهیم برترین باشیم» و با باور به اینکه از نظر خدمات به مشتریان، بهترین و به روزترین ها را ارائه خواهیم کرد؛ نام موسسه را موی وان گذاشته اند.

این موسسه به مدیریت آقای امیر کامرانی، که فارغ التحصیل رشته گریم از آکادمی هنر هستند و همکاران با تجربه و ماهر ایشان به نحو احسنت اداره می‌شود.

خدماتی که ارائه می شود؛ مانند ترمیم موی طبیعی، پیوند موی طبیعی و…. اجرا و مشاوره در این زمینه‌ها و زمینه‌های مشابه این موارد می باشند.

معرفی موسسه ترمیم موی وان و آشنایی بیشتر با آن – موی وان

ویژگی‌های خدمات موی وان

این موسسه با سابقه‌ای ۱۸ ساله جزو اقلیت موسسات ترمیم مو در ایران است که این کار را با روش پیوند موی صد درصد طبیعی انجام داده؛ به گونه ای که هیچ محدودیتی برای فردی که این روش ها را به کار گرفته است؛ ایجاد نکرده و شخص، به راحتی می‌تواند بعد از انجام هر گونه کاشت یا پیوند مو، به کارهای روزمره خود مثل کار، تفریح، ورزش و…. بپردازد.

پیوند مو عبارت است از یک روش کاملا تخصصی که موهای طبیعی روی سر شخص کاملاً فیکس شده و از آن لحظه به بعد عضوی همانند دیگر اعضای بدن شخص خواهد بود؛  البته بدون هیچ محدودیتی

می‌دانید که برخی از موسسات ترمیم مو برای پیوند از روش اتصال با چسب استفاده می‌کنند که کاری بسیار سخت و مشکل است و برای فردی که به این صورت مو را ترمیم می کند؛ دردسرساز خواهد شد.

زیرا پاک کردن چسب و همچنین فیکس کردن مو به نحوی که مو به صورت طبیعی بر روی سر جلوه کند؛ کاری بسیار دشوار و زمان بر است.

اما یک سوال بسیار مهم اینست که آیا روش‌های به کار برده شده در این موسسه دارای عوارضی خواهد بود یا خیر؟

در جواب این سوال خرسندیم که بگوییم؛ روش های ترمیم و پیوند مویی که در این شرکت و موسسه ترمیم موی وان به کار برده می شود؛ دارای هیچ گونه عارضه ای نیست و بدون جراحت، درد و خونریزی، فرد به آنچه که از مو و فرم آن در نظر دارد؛ خواهد رسید.

معرفی موسسه ترمیم موی وان و آشنایی بیشتر با آن – موی وان

از جمله ویژگی‌های این نوع ترمیم مو می توان به مواردی مانند:

بدون نیاز به هیچگونه جراحی

این مسئله بسیار مهم است که شما بدون هیچ درد و خونریزی و ایجاد جراحتی و حتی بدون نیاز به جراحی، بتوانید؛ صاحب موهای شوید که به چهره شما جذابیت و زیبایی خاصی بدهد.

بدون محدودیت در مقدار و تراکم مو

چون روش کاشت مو به صورت پیوندی طبیعی انجام می‌گیرد؛ برای همین در مقدار و تراکم مو هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.(که در مطالب بعدی این مسئله را بیشتر توضیح خواهیم داد)

بدون داشتن عارضه و عواقب جانبی

چون به دنبال پیوند و کاشت موی طبیعی در این موسسه، هیچگونه جراحتی ایجاد نمی‌شود؛ پس طبیعی است که دوره نقاهت و استراحتی هم در کار نخواهد بود و اصلاً لزومی برای این کار وجود ندارد و شما پس از ترمیم موی خود به راحتی می توانید به کارهای روزمره بپردازید.

تراکم و مدل مو به دلخواه مشتری 

در این موسسه، فرد در یک جلسه می تواند به بهترین مدل مو و مقدار مناسبی از حجم و تراکم در مو برسد؛ به صورتی که بالاترین سطح رضایت را از آنچه انجام شده؛ خواهید داشت.

اگر باور ندارید؛ می توانید امتحان کنید.

قابلیت برگشت پذیری

این مسئله شاید از نکات بسیار بسیار قابل توجه در این موسسه باشد؛ که یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌شود.

معرفی موسسه ترمیم موی وان و آشنایی بیشتر با آن – موی وان

چنانچه از حاصل کار انجام شده بر روی موهایتان، به هر دلیلی ناراضی بودید می توانید موی خود را به حالت قبل از ترمیم مو و شکل اولیه بازگردانید! به نظر شما این ویژگی بی نظیر و فوق‌العاده نیست؟

پس درنگ نکنید و برای ترمیم و کاشت موی خود به موسسه موی وان مراجعه کنید و مطمئن باشید:

    «با ما زیبایی را به خود هدیه می کنید»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان