انواع روش فیکس کردن در ترمیم مو و میزان ماندگاری آن - موی وان
انواع روش فیکس کردن در ترمیم مو و میزان ماندگاری آن
2020-09-03
معایب ترمیم مو در مقایسه با انواع روش های کاشت مو - موی وان
معایب ترمیم مو در مقایسه با انواع روش های کاشت مو
2020-09-03

مزایای ترمیم مو در مقایسه با کاشت مو بسیار زیاد است و می توان با دید وسیع و بررسی بیشتری نسبت به آن اندیشید؛ مخصوصاً این دقت برای افرادی که تصمیم به استفاده یکی از این دو روش دارند و در انجام آن مردد هستند؛ بسیار لازم و ضروری است.

از این جهت در این مطلب تصمیم داریم تا مزایای این شیوه از کاشت را برای شما عزیزان عنوان کنیم تا تصمیم گیری راحت تری در انجام یا عدم انجام آن داشته باشید.

پس این پست و پست های قبلی ما را که در رابطه با چگونگی انجام ترمیم مو هست را نیز مطالعه بفرمایید.

مزایای ترمیم مو در مقایسه با کاشت آن

از مزایای ترمیم مو می توان به این موارد اشاره کرد:

در ترمیم نیازی به جراحی نیست و خاطر فرد از عوارض در حین عمل جراحی و بعد از عمل جراحی؛ مانند خونریزی، درد، تورم، جای زخم، بر جا ماندن اسکار و…آسوده خواهد بود.

در مورد مزایای ترمیم مو بیشتر بدانیم  - موی وان

در روش ترمیم مو فرد به بانک مو هیچ نیازی ندارد و داشتن یا نداشتن بانک موی مناسب هیچ تاثیری در استفاده از این شیوه نخواهد داشت.

در این روش چون دیگر از عوارض بعد از جراحی خبری نیست؛ پس دوره نقاهت و استراحتی هم لازم نیست و شخص به راحتی می تواند بلافاصله بعد از ترمیم مو به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد.

آسیب ها و صدماتی که ممکن است در زمان جراحی یا حتی بعد از آن، در انواع کاشت مو بوجود آید؛ در ترمیم مو اصلاً وجود نخواهد داشت.

زمان و وقتی که برای کاشت مو در جلسات متعدد صرف می شود در ترمیم مو وجود ندارد و با صرف مدت زمان کوتاهی و در یک جلسه، کار به اتمام می رسد.

به علت طبیعی بودن موهای استفاده شده در ترمیم مو می توان از مواد رنگ کننده، دکلره، تافت، ژل و انواع حالت دهنده های مو برای اینگونه موها هم استفاده کرد.

خط فرق سر و خط رویش در این روش به شکلی کاملاً طبیعی خواهد بود به طوری که موهای ترمیمی با موهای طبیعی خود شخص قابل تفکیک و قابل تشخیص نمی باشد.

پس از انجام ترمیم شخص می تواند به فعالیت های روزمره و ورزشی خود ادامه دهد و به استحمام، شنا و…. بپردازد.

از دیگر مزایای ترمیم مو این است که برای همه افراد و در تمام سنین میسر است و محدودیت سنی برای انجام آن وجود ندارد.

تمام افرادی که دچار بیماری های خاصی هستند؛ مانند بیماران: دیابتی، آلوپسی، لوپوس، فشار خونی و….  می توانند با کمک این روش موهای پرپشت و دلخواه داشته باشند.

هزینه تمام شده در ترمیم مو به مراتب کمتر از کاشت مو خواهد بود.

این روش برای انواع موها مناسب است؛ یعنی موی شما از هر رنگ و جنسی که باشد می توانید به راحتی موی مناسب را جهت ترمیم و هماهنگی با موی طبیعی خود، انتخاب کنید.

در این روش شما می توانید موهای متنوع با اندازه های گوناگون و در مدل های مختلف داشته باشید.

در روش کاشت مو باید حتماً ابتدا عامل ریزش مو را از بین برده و سپس اقدام به انجام این عمل نمایید؛ اما در روش ترمیم مو، دیگر نیازی به شناسایی و از بین بردن عواملی که سبب ریزش مو شده اند ندارید و ترمیم شما ربطی به ریزش موهایتان نخواهد داشت.

مطمئن باشید که در هنکام ترمیم کردن مو هیچ آسیبی به موهای شما نمی رسد و موهای سرتان به همان شکل قبلی باقی خواهند ماند؛ پس در سلامت این روش شک نکنید.

در نهایت اگر به هر دلیلی نتیجه پایانی کار ترمیم مو رضایت بخش و مورد پسند نباشد؛ به راحتی این روش جبران شدنی و برگشت پذیر است و شما با برداشتن موهای گذاشته شده می توانید به شکل اولیه خود باز گردید و یا از پروتزهای دیگری استفاده کنید.

در مورد مزایای ترمیم مو بیشتر بدانیم  - موی وان

اما نکاتی که در نگه داشتن بیشتر پروتز مو و استفاده از مزایای بیشتر آن به شما کمک می کند اینست که:

بهتر است که موقع استحمام، از آب خیلی داغ برای شستن موهای پروتز شده استفاده نکنید.

از شامپوهایی که متناسب با جنس موهایتان هستند استفاده کنید.

در زمان استحمام موها را به آرامی شسته و ماساژ دهید.

دفعات شستن موها را افزایش ندهید و موهایتان را بیش از حد نشوئید.

موها را در حالی که کاملاً خیس هستند شانه نزنید.

دمای سشوار را برای خشک کردن موها، روی حرارت ملایم آن تنظیم کنید.

فاصله سشوار را از موهایتان بیشتر کنید و….

حالا که با مزایای ترمیم مو آشنا شدید لازم است تا از معایب این روش هم اطلاعاتی را بدست آورده و کسب نمائید؛ اگر در پست بعدی ما راهمراهی کنید مطالبی را در این مورد برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان