روش ترمیم مو چیست و چگونه انجام می شود؟ - موی وان
روش ترمیم مو چیست و چگونه انجام می شود؟
2020-08-29
انواع روش فیکس کردن در ترمیم مو و میزان ماندگاری آن - موی وان
انواع روش فیکس کردن در ترمیم مو و میزان ماندگاری آن
2020-09-03

نحوه ترمیم مو و درست انجام دادن آن، مسئله ای است که در این پست به توضیح آن خواهیم پرداخت و میزان ماندگاری موهایی که با روش ترمیم اصلاح می شوند را هم بررسی خواهیم کرد.

اگر می خواهید راهی ساده و آسان با هزینه ای کمتر را برای بدست آوردن مجدد موهایتان بیابید؛ حتماً روش ترمیم مو را امتحان کنید؛ آن هم در موسساتی که دارای ویژگی های لازم برای انجام این کار باشند.

ما به شما موسسه ترمیم موی وان را در این مورد پیشنهاد می کنیم و مطمئن هستیم که نه تنها از این کار پشیمان نخواهید شد؛ بلکه با رضایتی که از چگونگی انجام ترمیم موی خود در این موسسه بدست می آورید؛ مشوق افراد دیگر هم برای مراجعه به این موسسه نامبر وان خواهید بود.

نحوه ترمیم مو چگونه انجام می گیرد؟ - موی وان

نحوه ترمیم مو

اگر نحوه ترمیم مو برای اشخاص متقاضی این کار به درستی انجام نشود؛ باعث ایجاد ظاهری غیر طبیعی برای فرد خواهد شد؛ زیرا دز این روش، موها بر روی پوست سر پیوند نمی شوند و موها فقط پوششی ظاهری و سطحی بوجود خواهند آورد.

البته بوجود آمدن این مسئله، به نوع و جنس موهای استفاده شده و میزان تراکم موها جهت ترمیم و همچنین مهارت افراد موسسه ای که به آنجا مراجعه می کنید بستگی زیادی دارد؛ پس در صورتی که از موهای طبیعی و مناسب استفاده شود می تواند ظاهری کاملاً طبیعی و دلخواه را با خط رویشی طبیعی برای موی فرد بوجود آورند.

انتخاب میزان تراکم در موهای ترمیم یافته نیز در روند این جریان، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چون در صورتیکه شخص تراکم موی زیاد و نامناسبی را برای موی خود انتخاب کند؛ سبب بوجود آمدن چهره ای مصنوعی و ناجور برای وی خواهد شد.

در حال حاضر مناسب ترین و بهترین روش برای افرادی که نمی توانند کاشت موی طبیعی انجام دهند، ترمیم به شیوه ی HRT است.

در این نحوه ترمیم مو کلیه مراحل بدون خطر بوده و بیهوشی و جراحی کلاً حذف شده  و کار بدون هیچگونه عوارض جانبی انجام خواهد گرفت.

تکنیک کلی کار به این صورت است که پزشک و فرد متخصص، ابتدا از موهای فرد نمونه برداری می کند تا بتواند مویی را که به لحاظ جنس، رنگ، ضخامت و حتی میزان سفیدی که در موی سر وجود دارد و سایر خصوصیات که کاملاً شبیه موهای شخص باشد را شناسایی کرده و موهایی را که اصطلاحاً موی هم کد گفته می شود را برای ترمیم، تهیه کند.

حالا موی تهیه شده بر روی لایه ای فوق العاده نازک و تقریباً نامرئی قرار گرفته و این لایه که پوست مصنوئی نامیده می شود با استفاده از چسب های مخصوص و سلولزی بر روی پوست سر قرار می گیرد و بکار بردن همین مواد سلولزی سبب می شود تا پوست سر تنفس لازم را داشته باشد تا در موقع استحمام و یا تعریق، منافذ موجود در پوست سر مسدود نشوند.

حال پزشک با کمک گرفتن از کراتینه های گیاهی موهایی طبیعی را روی سر فرد فیکس می کند؛ کراتین ها موادی چسبنده ای هستند که به موها زده می شوند تا سبب فیکس شدن موها بر روی سر شوند تا این موها کاملاً جذب پوست سر فرد شوند؛ در این تکنیک شبکه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان به کمک همین کراتین های گیاهی روی سر قرار می گیرد و سپس موها را به شکل دلخواه فرد، پیرایش می کنند.

نحوه ترمیم مو چگونه انجام می گیرد؟ - موی وان

نحوه ترمیم مو نسبت به وضعیت ریزش موی اشخاص به سه روش انجام می پذیرد:

لا به لای موی سر

وقتی که موها کم پشت شده و تراکم کمی دارند به راحتی می توان گرافت ها را در لا به لای موهای کم تراکم قرار داده و در این مرحله کاشت مو در لا به لای موهای فعلی شخص نتیجه بهتری خواهد داشت.

روی سطح پوست سر

زمانی که فرد دچار طاسی کامل شده باشد و موهای خود را کاملاً از دست داده باشد؛ پزشک یا متخصص مربوطه می تواند موها را در زیر و یا روی پوست بکارد.

زیر پوست سر

در نحوه ترمیم مو موها می توانند در صورت لزوم در زیر پوست هم کاشته شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان