قبل از کاشت مو چه مسائلی را باید بدانیم؟
2020-07-07
همه آنچه قبل از کاشت و ترمیم مو باید بدانید - موی وان
همه آنچه قبل از کاشت و ترمیم مو باید بدانید
2020-07-11

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم لازم است تا نکاتی را قبل از ترمیم و کاشت مو بدانیم تا بتوانیم کمترین خطا را در انجام این کار داشته باشیم.

در این پست هم به ادامه این مطلب خواهیم پرداخت؛ پس برای تکمیل اطلاعات خود ما را تا پایان همراهی کنید.

نکات قابل توجه قبل از ترمیم و کاشت مو

همه ی افرادی که داوطلب کاشت مو هستند؛ قبل از ترمیم و کاشت مو باید این موارد را بدانند:

نکاتی که قبل از ترمیم و کاشت مو باید بدانیم - موی وان

مراجعه حضوری به کلینیک

در این مرحله پزشک متخصص یا کارشناس کاشت مو، با دیدن قسمتی که مو ریزش پیدا کرده است؛ توضیحاتی را به شما ارائه خواهد داد.

در موسسه کاشت مو، متخصص مربوطه و یا پزشک، شخص مورد نظر را مورد معاینه قرار می دهند و دلایل ریزش موی فرد ارزیابی می شود که به چه دلیل این اتفاق افتاده است.

آیا این ریزش دلیل ارثی دارد و یا بر اثر بیماری های خاص، مو دچار ریزش شده است و یا استرس و فشارهای روحی و یا نداشتن تغذیه مناسب و….عامل آن بوده است.

البته این نوید را به شما می دهیم که بیشتر انواع طاسی ها و ریزش مو با کاشت مو قابل جبران و قابل درمان هستند.

فقط اگر از ریزش موی سکه ای (آلوپسی آره آتا) یا ریزش مو به علت بیماری‌های زمینه‌ای درمان نشده یا طاسی با الگوی نامشخصی رنج می برید؛ باید گفت کاشت مو برای شما و افرادی مانند شما مناسب نیست.

ولی کسانی که ریزش موی ناشی از سوختگی، بیماری های درمان شده، آلوپسی آندروژنی، آسیب مو و مواردی از این قبیل داشته باشند؛ می توانند به روش کاشت مو، کاملاً امیدوار باشند.

آن ها همچنین از سوابق پزشکی شما اطلاعاتی را جویا خواهند شد که آیا به بیماری خاصی مبتلا شده اید و یا اینکه داروهای خاصی را مصرف می‌کنید یا خیر.

این ها و سوالاتی که از شما به عمل می آید همه اطلاعاتی هستند که به متخصصین کمک بسیاری در این زمینه خواهند کرد.

پس از بررسی‌ها، حالا پزشکان متخصص می توانند راهکارهای مناسب را برای شما ارائه کنند و در مورد روش کاشت، تعداد جلسات و مراحل آن، هزینه پرداختی، اقدامات قبل از ترمیم و کاشت مو و بعد از آن و درصد موفقیت در کار و…. با شما گفتگو کنند.

در این معاینات مشخص می شود که آیا فرد نیاز به کاشت مو دارد یا خیر؟

آیا اصولاً می توان برای این شخص کاشت مو انجام داد؟

کدام یک از روش های کاشت مو برای فرد مناسب است؟

مثلاً در مواردی که ریزش مو هنوز شدید نشده است و هنوز شخص دارای مقدار مناسبی از مو است و سن و سال زیادی هم ندارد؛ از روش‌های دیگری مانند مزوتراپی یا PrP البته با تشخیص متخصص می توان استفاده کرد و نیاز به کاشت مو وجود ندارد.

علاوه بر این وضعیت سلامت عمومی، جنس موها، قدرت بانک مو و…. باید در این دیدار بررسی شود.

نکاتی که قبل از ترمیم و کاشت مو باید بدانیم - موی وان

کاشت مو با توجه به سن و سال فرد

معمولاً در سنین زیر ۲۵ سال انجام عمل های متفاوت در این زمینه یعنی کاشت مو توصیه نمی شود؛ چون کاشت مو هم، سن خاص خود را دارد و سن بر روی کاشت موی داوطلب تاثیر خواهد گذاشت.

مثلاً افرادی که سن بالایی دارند ممکن است بعد از کاشت مو از نواحی دیگر سر هم دچار ریزش مو شوند؛ که این مسئله در طراحی فرم موی کاشته شده و چگونگی کار تاثیرگذار خواهد بود.

تحقیق و بررسی در مورد انواع کاشت مو

شاید لازم باشد تا قبل از ترمیم و کاشت مو تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهید و با همه ی روش های مختلفی که برای این کار موجود است به طور مختصر اشنا شوید.

زیرا این کار به شما کمک خواهد کرد تا وقتی که برای شما روشی از کاشت مو پیشنهاد می شود؛ به راحتی مطالب را درک کنید و از آنچه که بر سر شما خواهد آمد آگاهی کافی داشته باشید!

می دانید که امروزه دسترسی به این اطلاعات هم، بسیار ساده و آسان است و به راحتی می توانید دانش خود را در این زمینه گسترش دهید.

در این مورد می توانید به سایت موسسه ی ترمیم موی وان مراجعه کنید و در مطلب آینده هم نکات آموزشی قبل از کاشت مو را عنوان خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان