پروتز مو با روش بافت

پروتز مو به عنوان یکی از روش‌های ترمیم مو، برای افرادی که با مشکل ریزش مو روبرو هستند، به عنوان یک راه حل سودمند و اقتصادی مطرح شده است. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای پروتز مو وجود دارد که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند.

یکی از روش‌های جدید و موثر ترمیم مو، روش بافت بریدینگ در موسسه ترمیم مو وان است. در این روش، با استفاده از تکنیک های جدید، پروتز آماده شده به روش بافت به موهای اصلی خود فرد ،  روی سر فرد قرار داده می شود.

در موسسه ترمیم موی وان ما پروتز مو را به 5 روش انجام می دهیم.

  • بافت (بریدینگ )
  • گره
  • رینگ و پانچ
  • چسب
  • کلیپس

90 در صد از دوستانی که به ما مراجعه می کنند روش بافت را انتخاب می کنند.

چرا از این روش استفاده می کنند؟؟!!!

به خاطر اینکه 2 حس بسیار ارزشمند به افراد داده می شود و خیلی این دو حس مهم هستند.

حس مالکیت و حس امنیت

حس مالکیت به این دلیل که وقتی موهاشون رو شونه می کنند  احساس می کنند  موهای خودشون رو شونه می کنند چون که پایه اش موهای خودشون هست

حس امنیت به خاطر اینکه به هیچ وجه از سر جدا نمی شود حتی اگر بخواهید هم جدا کنید ، خودتون نمی تونید . حتما باید موها قیچی شود . در ضمن به غیر از این 2 مزیت ، ویژگیهای دیگری هم دارد . یک ویژگی خوب اینه که از لحاظ مالی خیلی به صرفه تر هست و نیازی نیست هر 10 روز یکبار وقت بگزارید و حضوری تشریف بیارید و یا اینکه در منزل تعویض چسب انجام دهید و روی سرتان را بتراشید . هر 40 روز یا 2 ماه یکبار با هزینه جزیی که برای اصلاح موها و خدمات فیکس انجام می دهید ، 45 روز تا 3 الی 4 ماه روی سر شما به راحتی باقی می ماند و حس بهتری دارید. در ضمن عمر پروتز هم حداقل شش ماه تا یکسال بیشتر می شود ، به خاطر اینکه پروتز تحت فشار ریمور کردن و پاک کردن چسب ها و شیره های روی سر قرار نمی گیرد . مزیت های دیگری  که دارد این هست که پروتز بو نمی گیرد. پروتز بر روی سر شما نمی چرخد و جدا نمی شود و نمی خواهد نگران این باشید که وقتی رفتید مسافرت بخواهید زود برگردید که چسب رو درست کنید و به هیچ عنوان هیچ نگرانی ندارید و تمام دغدغه هایی که افرادی که از چسب استفاده می کنند ، دارند ، کاملا برطرف می شود و احساس خیلی بهتری دارید و لذت بردن کامل می شود. الان دارند لذت می برند از اینکه چهرشون تغییر کرده و خیلی خوب شده ولی اینکه هر ده روز باید چسب پاک کنند و چسب بزنند کلافه شدند و با بافت کاملا این مشکل برطرف می شود .

ما رسالت خودمون دونستیم که آگاهی بدهیم و اگر افتخار این رو داشته باشیم بتونیم در خدمت شما عزیزان باشیم تا بتوانید لذت بیشتری از زندگی ببریدو به افرادی که تا الان از پروتز استفاده نکردند و به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند پیشنهاد می دهیم این روش را امتحان کنند و بهشون قول میدیم که به دوران طلایی خودشون برگردند.

راستی ما یک شعار داریم در مو وان و اونم این هست که ما آدرس خودتون رو به خودتون می دیم.

می دونید ما چرا وان هستیم ؟؟!!! به خاطر اینکه در خودمون می بینیم و تلاش می کنیم که نامبر وان باشیم و کار یک ارائه بدیم و در خدمت شما دوستان باشیم و به نحو احسن بتونیم رسالت خودمون رو پیاده کنیم .

خیلی متشکرم از وقتی که در اختیار ما گذاشتید و منتظر حضور سبزتون هستیم.

از زبان امیر کامرانی مدیر و موسس ترمیم مو وان در مورد پروتز مو با روش بافت بیشتر بشنوید

مزیت های پروتز مو با روش بریدینگ

یکی از مزایای اصلی روش بافت در موسسه ترمیم مو وان، طبیعی بودن پروتز مو است. موهای مصنوعی به گونه‌ای قرار داده می‌شوند که با موهای طبیعی فرد هماهنگی کامل داشته باشند و کسی نتواند به راحتی تفاوت آن‌ها را مشاهده کند.

روش بافت در موسسه ترمیم مو وان، بسیار سریع و آسان است و نیازی به عمل جراحی ندارد. به همین دلیل، فرد می‌تواند بلافاصله پس از انجام این روش به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.

به هیچ وجه از روی سر جدا نمی شود . حتی اگر خودتان بخواهید هم نمی توانید. به همین دلیل نگرانی از افتادن پروتز به هیچ عنوان ندارید

به این دلیل که وقتی موهاشون رو شونه می کنند  احساس می کنند  موهای خودشون رو شونه می کنند چون که پایه اش موهای خودشون هست

پروتز مو به روش بریدینگ-ترمیم مو وان
مشاوره رایگان