مزایا و معایب کاشت مو به شیوه BHT - موی وان
مزایا و معایب کاشت مو به شیوه BHT
2020-08-24
نحوه ترمیم مو چگونه انجام می گیرد؟ - موی وان
نحوه ترمیم مو چگونه انجام می گیرد؟
2020-08-29

روش ترمیم مو یکی از آسانترین و بهترین راه های داشتن موهایی دلخواه، برای افرادی است که از طاسی و کچلی و یا کم پشت بودن موهای خود رنج می برند و تصمیم گرفته اند تا فکری برای این موضوع بکنند و به دنبال راه حل مناسبی می گردند.

ما در موسسه موی وان با ارائه بهترین روش های ترمیم مو به شما این اطمینان را می دهیم که علاوه بر نصب موهای پرپشت و دلخواه شما، احساس شادمانی دوباره ای را به جهت داشتن موهایی زیبا و دلچسب، برای شما عزیزان متقاضی فراهم خواهیم نمود.

اما قبل از همه آن ها باید اطلاعاتی را در باره ترمیم مو و چگونگی انجام آن، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

روش ترمیم مو چیست و چگونه انجام می شود؟ - موی وان

روش ترمیم مو چیست؟

روش ترمیم مو یک فرایند جدید و تقریباً نوظهور است و بیشتر برای افرادی قابل استفاده است که به دلایل مختلف قادر به کاشت مو نبوده و در این رابطه نیازمند به بانک موی قوی هستند.

خیلی از افراد هستند که به دلایل مختلف از جمله بیماریها، مصرف برخی داروها، تصادفات، موارد ارثی، اتو کشیدن های مکرر مو، رنگ کردن و یا دکلره کردن بیش از حد مو، استفاده از شامپوها و یا مواد شوینده نامناسب و غیر استاندارد و…. موهای خود را از دست می دهند و تمایل دارند تا به روش های گوناگونی که برایشان میسر است؛ صاحب موهایی پرپشت و زیبا شوند.

ترمیم، یک روش نیمه دائمی کاشت مو محسوب می شود که از ویژگی های جالبی برخوردار است و نسبت به کاشت مو، یک روش بسیار پرطرفدار، کم هزینه، راحت و بی دردسر است؛ مخصوصاً اگر آن را در موسسات حرفه ای و خبره با افرادی مجرب و کاربلد مانند موسسه موی وان انجام دهید که قطعاً در پایان کار از این ترمیم و به دست آوردن مجدد موها، راضی خواهید بود.

روش ترمیم مو که در تمامی قسمت های سر اعم از وسط سر، جلوی سر، شقیقه ها و نواحی دیگر سر قابل انجام است؛ یک راه حل مناسب برای جایگزین کردن و بازگشت موها به حالت اولیه خود و یا حتی پرپشت تر از قبل، با فرم و حالتی جدیدتر می تواند باشد.

افرادی که مبادرت به ترمیم مو می کنند؛ کسانی هستند که یا اصلاً فاقد مو در روی سر خود می باشند و یا بانک موی مناسبی را در پشت سر خود ندارند، تا بتوانند از انواع روش های کاشت مو برای این منظور استفاده کنند.

روش ترمیم مو در واقع راهی است برای جایگزین کردن موها و قرار دادن آن در قسمت هایی که موها ریزش پیدا کرده اند و خالی از مو شده اند؛ این روش، روشی شبیه کاشت مو است با این تفاوت، به جای اینکه تارهای مو بر روی پوست سر به طور مستقیم و با روش های مختلف جراحی کاشته شوند، به کمک یک پروتز بر روی سر اشخاص نصب می گردند.

این شیوه می تواند به سادگی ضعف هایی را که در کاشت مو وجود دارد را برطرف کند و حتی کسانی که به دلیل سن کم و یا داشتن بیماری های خاص از کاشت مو به هر روشی مایوس هستند؛ به راحتی می توانند با اطمینان صد در صد به کمک این روش، صاحب موهایی دلخواه و باور نکردنی شوند.

در این شیوه برای انجام کار، از موهای طبیعی و یا مصنوعی و یا هر دو، استفاده می کنند و آن ها را در داخل پروتزهای نانوئی که به لحاظ جنس شبیه پوست سر انسان است می کارند و این پروتزها بر اساس حجم، مدل طاسی سر، علت طاسی سر و نوع جنسی که موهای فرد دارد؛ عموماً در لابراتوارهای پزشکی ساخته می شود.

روش ترمیم مو چیست و چگونه انجام می شود؟ - موی وان

ترمیم مو نیازی به بیهوشی، جراحی، بخیه و استراحت بعد از عمل ندارد و شخص می تواند از هر تراکمی که برای مو در نظر دارد استفاده کند و بعد از ترمیم هم به راحتی می تواند موهای خود را ژل زده، رنگ کرده و یا سشوار کند و یا تمام کارهایی را که با یک موی طبیعی می توان انجام داد؛ انجام دهد.

از همه مهمتر در روش ترمیم مو فرق سر و خط رویشی کاملاً طبیعی را می توان برای موها ایجاد کرده و بوجود آورد که با موهای طبیعی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

نکته قابل توجه اینست که پس از انجام ترمیم، که در یک جلسه چند ساعته هم انجام خواهد شد، شخص بلافاصله می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد و حتی ورزش کند و به استخر برود و شنا کند و هیچ مانعی حتی برای انجام فعالیت های سنگین هم ندارد.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی روش ترمیم مو در پست های آینده هم با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان