نحوه ترمیم مو چگونه انجام می گیرد؟ - موی وان
نحوه ترمیم مو چگونه انجام می گیرد؟
2020-08-29
در مورد مزایای ترمیم مو بیشتر بدانیم - موی وان
در مورد مزایای ترمیم مو بیشتر بدانیم
2020-09-03

فیکس کردن در ترمیم مو به روش های گوناگونی انجام می شود که در این مطلب در مورد آن صحبت خواهیم کرد و همچنین درباره ی میزان ماندگاری مو به روش ترمیم توضیحاتی را به شما عزیزان خواهیم داد.

اگر همراه ما در سایت موسسه ترمیم موی وان باشید در خواهید یافت که ترمیم مو یکی از آسانترین و بی دردسرترین راه حل ها برای بدست آوردن موهایی دلخواه خواهد بود که البته با کمک افرادی خبره و با تجربه مانند متخصصین ما در موسسه موی وان به بهترین شکل انجام خواهد شد.

 انواع راه های فیکس کردن در ترمیم مو

فیکس کردن در ترمیم مو به طرق و روش های متفاوتی انجام می گیرد که عبارتند از:

روشی چسبی یا تیپ

در این روش، شبکه ی موهای ترمیمی به وسیله چسب مخصوصی که از کراتینه های گیاهی درست شده اند بر روی قسمت های خالی سر قرار داده می شوند که این چسب ها کاملاً بی ضرر بوده و برای پوست و موی شخص مشکلی را ایجاد نخواهند کرد و بدون هیچ عارضه ای ارائه خواهد شد.

شاید فکر کنید که این چسب با رسیدن آب به آن و یا تعریق پوست سر، خاصیت خود را از دست داده و بی اثر شده و از سر جدا خواهد شد! اما اصلاً اینگونه نیست؛ جنس این چسب به گونه ای است که فقط با کمک مایع مخصوصی از سر جدا خواهد شد و ضد آب است و با عرق کردن هم از پوست سر جدا نخواهد شد.

انواع روش فیکس کردن در ترمیم مو و میزان ماندگاری آن - موی وان

روش بافت به طریق رشته ای

در این روش موها در واقع به ساقه های موی شخص بافت زده می شوند و به صورت رشته ای در کنار هم قرار می گیرند و به راحتی بخش های خالی سر را می پوشانند.

در این روش ترمیم بسته به میزان رشد مو و بلند شدن آن، باید در فواصل معینی برای فیکس کردن در ترمیم مو مجدد به موسسه ترمیم مو مراجعه کنید.

روش بافت به شکل شبکه ای

در روش بافت به شکل شبکه ای، موها به یک شبکه متصل هستند که این شبکه به موهای دور سر به صورتی محکم بافت زده می شود.

این اتصال به شکلی بسیار نامحسوس انجام می گیرد که به راحتی قابل تشخیص نیست و بقدری ثابت و محکم است که حتی در حالت کشیده شدن هم از پوست سر و موهای شخص جدا نخواهد شد.

اما برای فیکس کردن موها، بسته به میزان رشد مو، فرد باید در فاصله های مختلفی به کلینیک مو مراجعه کرده تا بررسی مجددی بر روی بافت ها انجام گیرد.

روش استفاده از کلیپس یا گیره مو

این روش بیشتر برای کسانی است که دارای موهای بلندی هستند و در روش ترمیم با کلیپس، گیره مخصوص را به صورت قفلی و یا شانه ای به موها متصل می کنند که این روش بویژه برای خانم ها بسیار مناسب است.

انواع روش فیکس کردن در ترمیم مو و میزان ماندگاری آن - موی وان

عمر مفید و میزان ماندگاری در ترمیم مو

میزان ماندگاری و عمر مفید در ترمیم مو، به عوامل و فاکتورهای زیادی از جمله جنس پروتزهای مو، جنس خود موهای استفاده شده، استفاده از مواد با کیفیت، میزان توجه و دقت فرد نسبت به چگونگی نگهداری از پروتز مو و …. و دیگر موارد از مسائلی هستند که دوام و ماندگاری مو و پروتز را مشخص می کنند.

اما بطور میانگین می توان گفت که یک پروتز مو بین ده ماه تا دو سال ماندگاری دارد و در صورت رعایت دستورات داده شده و عواملی که گفته شد؛ عمر مفید این پروتزها بیشتر هم خواهد شد.

پس مهمترین عامل ماندگاری ترمیم مو بستگی به مراقبت های خود فرد از موهایش دارد که البته بهتر است بعد از گذشت یک سال، برای فیکس کردن در ترمیم مو به کلینیک کاشت و ترمیم مو دوباره مراجعه کرده تا مجدداً موها رسیدگی و ترمیم شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان