نکاتی که قبل از ترمیم و کاشت مو باید بدانیم - موی وان
نکاتی که قبل از ترمیم و کاشت مو باید بدانیم
2020-07-08
آیا می دانید پیش از کاشت مو چه مراقبت هایی را باید انجام دهید؟ - موی وان
آیا می دانید پیش از کاشت مو چه مراقبت هایی را باید انجام دهید؟
2020-07-14

گفتیم که قبل از کاشت و ترمیم مو باید نکاتی را بدانیم تا به انتخاب و انجام یک کاشت مناسب مو برسیم.

در این مطلب و در ادامه ی مسائل قبلی شما عزیزان را با نکاتی دیگر آشنا خواهیم کرد.

شناخت مطالبی قبل از کاشت و ترمیم مو

خیلی از مسائل را قبل از کاشت و ترمیم مو باید بدانید چون بعد از انجام کار دیگر دیر است.

همه آنچه قبل از کاشت و ترمیم مو باید بدانید - موی وان

تحقیق درباره هزینه انواع کاشت مو

شاید بهتر باشد نه تنها قیمت انواع کاشت مو را بدانید بلکه به انواع روش های کاشت مو هم کاملا آگاهی داشته باشید.

خیلی از افراد برای انجام این کار تحقیقات لازم در مورد قیمت ها را انجام می‌دهند؛ ولی متاسفانه بدون توجه، به دنبال مراکزی می‌گردند که با ارزان ترین قیمت بتوانند کاشت مو را برایشان انجام دهند.

این گونه افراد بدون توجه به آنچه که بر سرشان می‌آید و حاصل کار چه خواهد شد و یا اینکه بعد از عمل دچار چه عوارض و چه مشکلاتی  خواهند شد؛ بلافاصله به اولین جایی که کمترین هزینه را از آنان دریافت کنند مراجعه کرده و در اینجاست که باید گفت خود کرده را تدبیر نیست.

در اغلب موارد هزینه های مطالبه شده از افراد به خاطر تخصص و مهارت، استفاده از دستگاه های مدرن و به روز، انتخاب روش های درست کاشت مو، فراهم کردن امکانات برای راحتی بیماران و….و سایر خدماتی است که در آن مراکز، ارائه می‌شود.

اما این نکته قابل ذکر است که در برخی از موارد هم موسسات، بدون فراهم‌ کردن امکانات خاص و یا تخصص ویژه‌ای، از افراد پول های هنگفتی را مطالبه می‌کنند.

پس در این مورد به خصوص، باید دقت خود را افزایش داده و تحقیقات خود را بیشتر کنید.

با این تفاصیل می‌بینید که در برخی از موارد پرداخت هزینه بیشتر به نفع شما بوده و در این مورد به خصوص، سلامت بیشتر شما و رضایتمندی شما از کار ارزش این را دارد که پول بیشتری را، صرف و هزینه کنید تا نتایجی ماندگار و بادوام را بدست آورید.

بسیاری از عوارض خطرناکی که پس از کاشت مو در کلینیک های غیر معتبر به وجود می‌آیند عبارتند از: خونریزی های شدید، ایجاد لخته های خونی، عفونت های شدید، ایجاد اسکارهای بد شکل، ریزش موهای کاشته شده و….مواردی از این دست خواهند بود.

آگاهی نسبت به عوارض بعد از کاشت مو

شما که داوطلب کاشت مو و یا ترمیم مو هستید؛ همانطور که باید به مسائلی که قبل از کاشت و ترمیم مو وجود دارد توجه کنید؛ حتما باید به آنچه که بعد از آن هم برایتان پیش خواهد آمد و به اصطلاح عوارض و مشکلات بعد از کاشت هم کاملاً آگاهی داشته باشید.

چون این مسئله در تصمیم گیری‌ شما تاثیرگذار خواهد بود. هر کدام از روش های کاشت مو عوارض موقتی را ایجاد خواهند کرد؛ مانند سوزش، تورم، سردرد و…. و در برخی نیاز به استراحت بیشتری خواهید داشت.

در حالی که در برخی روش‌ها در روز بعد بلافاصله شما می توانید به محل کار خود رفته به کار و فعالیت روزانه بپردازید.

در بعضی از روش‌ها خط باریکی به عنوان اسکار بعد از برداشت از بانک مو، بر روی پوست باقی خواهد ماند.

همه این موارد و مواردی مشابه این را قبل از انجام عمل باید بدانید تا بتوانید تصمیم آگاهانه در این زمینه بگیرید.

همه آنچه قبل از کاشت و ترمیم مو باید بدانید - موی وان

آگاهی از درصد موفقیت، در روش کاشتی که انجام می دهید

یکی از مهم ترین نکات این است که بدانید با توجه به توصیه ای که در مورد کاشت مو برای شما، توسط پزشکان و متخصصان کلینیک انجام می شود؛ چند درصد به موفقیت نزدیک خواهد بود.

قبلا هم گفتیم که در هیچ روشی تقریبا انتظار صد درصدی در داشتن موهایی بسیار پر پشت مانند زمان جوانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

اما بارزترین مسئله این است که امروزه با توجه به استفاده از روش‌های جدید و نوین برای این منظور و برداشت گرافت های مو توسط دستگاه و انجام کاشت به روش تمام استریل، امکان موفقیت بسیار بالا و زیاد است و در بعضی موارد چیزی حدود ۹۸ درصد را شامل خواهد شد.

چون در روش‌های جدید، تمام تلاش تیم این است که آسیبی به گرافت های مو وارد نشده و در مدت کوتاهی گرافت های کاشته شده، به خوبی رشد کرده و جایگزین موهای ریخته و از دست رفته خواهند شد.

این تارهای مو که به طور طبیعی رشد کرده و تا آخر عمر ماندگار خواهند بود؛ احساس اطمینان و اعتماد به نفس به شخص خواهند داد و این آگاهی که کاشت موی شما تا این اندازه موفقیت آمیز است؛ از استرس شما کاسته و تصمیم گیری برای این امر را راحت تر خواهد کرد.

پس ملاحظه کردید که نباید بی گدار به آب بزنید! و قبل از کاشت و ترمیم مو باید حتماً به این مسائل توجه داشته و دقت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان